Sunday 17 November 2013

P;hap'ev

Kell 23:00
Oma vahetusaasta 100-ndal päeval olen hoopis Poolas :D
Täna hommikul ütles mama, et me ei tee täna midagi ja puhkame niisama. Aga kokkuv6ttes oli päev nii kiire, et mul polnud ühtegi minutit, et midagi üles kirjutada.
Hommikusöögiks praadisin muna. Jah, täitus mu suurim hirm: k6rvetasin selle totaalselt p6hja. Pann nägi kohutav välja, aga mis siis ikka (vähemalt ei pea ma enam ise süüa tegema :D). Pärast sööki läksime mama ja papaga kirikusse. Lühike missa oli, aga inimesi oli palju. Pooled, ka meie, seisime püsti. Ma ei saanud midagi aru, aga mulle meeldib kirikus. Pärast jalutasime linnas. K6ik poed olid avatud, nii harjumatu, sest Saksamaal on pühapäeviti k6ik suletud. See on selle pärast, et inimestel oleks aega oma pere jaoks. Arutasime vanematega ka, et üks päev nädalas peab ikka olema, millal ei minda tööle ega sisseoste tegema. Saksamaal see toimib, aga Poolas käiviad inimesed kirikus ja pärast seda shoppamas.
Kodus tagasi, s6ime l6unat. Papa venna pere tuli ka külla. Ma olen nendega juba h6bepulmas kohtunud. See on ikka mega armas, kui soojalt inimesed tervitavad ja nad on siiralt 6nnelikud, et mind uuesti näevad. Isegi siis, kui me üksteisega s6nagi rääkida ei saa. Kohtusin nüüd ka peretütrega, kelle nimi on Dodi :D
Pärastl6unal läksime mama ja papaga jälle linna jalutama. Käisime pargis, mis nägi välja täpselt nagu Toompeal. T6esti palju Eestiga sarnast on siin. Samas on ka väga palju vanu ja lagunenud maju. Teed on ka katkised. Ja linna keskel on vangla, kiriku k6rval. Kirikuid on palju siin. Käisime kuskil nurgapealses poes. Papa ostis viina, millel on kullatükid sees. Nad kutsuvad seda kuldseks veeks, huvitav :D Mama ostis 1kg sihvkasid, sest me papaga sööme k6ike sihvkadega. Ja siin on need väga odavad. Pitsabaaris vaatasin, et 40cm pitsa maksab 12€. Tundus nagu norm hind, aga siis sain aru, et siin pole ju eurod. K6ik hinnad tuleb 4-ga jagada. Tegelikult on selle pitsa hind siis 3€. Mul on hea meel, et ma Poolas ei ela :D
6htul läksime mama ja tädiga kirikusse kontserdile. Ilus oli, aga külm hakkas mul. Pärast seda läksime tädi juurde teed jooma. Kohtusin l6puks Dodi vennaga ka, kes kuskil kaugel ülikoolis 6pib.

Ma soovin k6ikidele isadele, kes äkki mu blogi lugema satuvad, ilusat ilusat isadepäeva tagantjärgi

No comments: